Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce

Název práce: Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Autor(ka) práce: Hatoň, Luděk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Klíčová slova: kvalitativní parametry; komunikace; tisková inzerce; reklama
Název práce: The qualitative parameters in the process of print advertising planning and buying
Autor(ka) práce: Hatoň, Luděk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: -
Autor(ka) práce: Hatoň, Luděk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2006
Datum podání práce: 10. 12. 2006
Datum obhajoby: 1. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4085/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: