Exportní strategie firmy Granát Turnov

Název práce: Exportní strategie firmy Granát Turnov
Autor(ka) práce: Píšová, Libuše
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kolombo, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje exportní strategii vybrané české firmy. Na příkladu Ruska demonstruje, jak tradiční český výrobek vstupuje na zahraniční trhy. V závěru je doporuční marketingové stratefgie firmy do budoucna.
Klíčová slova: Rusko; export; distribuce; marketingová strategie; mezinárodní marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2006
Datum podání práce: 11. 12. 2006
Datum obhajoby: 11. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4112/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: