Vnímání značek studenty českých vysokých škol

Název práce: Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Autor(ka) práce: Benedikt, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kališová, Libuše
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
Klíčová slova: vnímaná hodnota značky; marketing; značka; brand management
Název práce: Perceived brand value among students of Czech universities
Autor(ka) práce: Benedikt, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kališová, Libuše
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The perceived brand value consists of brand's recall and recognition, perceived quality, customer loyalty to the brand and other factors. These factors, together with other associations and values are researched in this thesis on four Czech and four foreign brands among students of Czech universities. The aim is to compare and evaluate results of the research of brands in different branches of business and to find its strengths and weaknesses.
Klíčová slova: marketing; brand value; brand management; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2007
Datum podání práce: 28. 5. 2008
Datum obhajoby: 16. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: