Franchising jako forma vstupu na trh

Název práce: Franchising jako forma vstupu na trh
Autor(ka) práce: Kotová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá franchisingem jako způsobem podnikání. Vysvětluje, co franchising znamená, základní pojmy, výhody a nevýhody. Popisuje vývoj v České republice a současnou situaci. V závěru je uvedena společnost, která tento způsob podnikání v České republice používá.
Klíčová slova: financování; franchising; Česká republika; franchisová smlouva; podnikání
Název práce: Franchising as a form of entry to the market
Autor(ka) práce: Kotová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with franchising as a way of business. It explains what franchising means, basic notions, advantages and disadvantages. It describes development in the Czech Republic and contemporary situation. In conclusion there is a concrete company, which uses this way of business in the Czech Republic, introduced.
Klíčová slova: franchising; Czech Republic; franchise agreement; financing; business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2008
Datum podání práce: 28. 2. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16220/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: