Segmentace na trhu jogurtů

Název práce: Segmentace na trhu jogurtů
Autor(ka) práce: Vacek, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je na základě vybraných metod a s použitím primárních i sekundárních údajů odhalit podstatné diference mezi spotřebiteli na trhu jogurtů. Tyto diference pak použít k odkrytí segmentů, rozvoji jejich profilu a určení atraktivity těchto segmentů. Nakonec je přidáno určité doporučení pro další marketingové aktivity na daném trhu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2006
Datum podání práce: 15. 12. 2006
Datum obhajoby: 7. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4253/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: