Marketingové činnosti firmy ABC

Název práce: Marketingové činnosti firmy ABC
Autor(ka) práce: Brůža, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Zouhar, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.
Klíčová slova: Podpora Prodeje; Propagace; Jazyk úspěchu; Marketingový mix; Klíčový zákazník; Zákazník

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2006
Datum podání práce: 17. 12. 2006
Datum obhajoby: 8. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4271/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: