Systémy pro správu dokumentů (DMS) ve státní správě

Název práce: Systémy pro správu dokumentů (DMS) ve státní správě
Autor(ka) práce: Horník, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubešová, Vlasta
Oponenti práce: Ranš, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce charakterizuje systémy pro podporu správy dokumentů (DMS) a jejich využití v prostředí státní správy. Jsou popsány technologické i organizační aspekty práce s dokumenty v tomto prostředí. Speciální část je věnována legislativě, která hraje v prostředí státní správy velmi podstatnou roli. Praktické otázky jsou řešeny na základě případových studií z české praxe.
Klíčová slova: Správa dokumentů; Státní správa; Spisová služba; Enterprise Content Management; Document Management Systems

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2006
Datum podání práce: 1. 1. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4273/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: