Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit

Název práce: Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Autor(ka) práce: Shmalko, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Charvát, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Klíčová slova: marketingová strategie; kreativní strategie; brief; reklamní agentura; komunikační strategie
Název práce: Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Autor(ka) práce: Shmalko, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Charvát, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis describes the role of creative concepts in ATL and integrated communication. Due to the detail analysis of the advertising creation process defines the key aspects for effective setting of the complex communication campaigns and creative concepts.
Klíčová slova: brief; advertising agency; communication strategy; marketing strategy; creative strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2007
Datum podání práce: 29. 8. 2008
Datum obhajoby: 9. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13875/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: