Typologie zákazníků společnosti World Class

Název práce: Typológia zákazníkov spoločnosti World Class
Autor(ka) práce: Porkertová, Adela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárkej práce je stanoviť základnú typológiu bežného zákazníka fitness centra spoločnosti World Class na Václavskom námestí s náväznosťou na určenie istých doporučení pre prípadnú ďalšiu marketingovú stratégiu spoločnosti. Prvá časť práce je venovaná teoretickým poznatkom, príblíženiu marketingu, marketingového výskumu a výskumu trhu, problematike dopytovania, ale i segmentácii trhu a chovaniu spotrebiteľa. Druhá časť sa orientuje na príblíženie fitness, predstavenie spoločnosti World Class vo svete a špecificky na konkrétnom centre World Class Fitness Centre v Prahe. Kapitoly obsahujú komplexný pohľad na proces výskumu, zhromažďovanie údajov a následne analýzu a interpretáciu získaných dát.
Klíčová slova: chovanie spotrebiteľa; segmentácia trhu; marketingový výskum; kvantitatívny výskum; typológia zákazníka
Název práce: Typologie zákazníků společnosti World Class
Autor(ka) práce: Porkertová, Adela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
Klíčová slova: marketingový výzkum; chování spotřebitele; kvantitativní výzkum; segmentace trhu; typologie zákazníka
Název práce: Typology of the World Class members
Autor(ka) práce: Porkertová, Adela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of the bachelor work is to point out the basic typology of the World Class members within its fitness club located in Venceslas Square and thanks to the obtained results try to come up with possible recommendation for the future marketing strategy. First part is dedicated to the theory and expressions such as marketing, market research, market segmentation, buyer behaviour and questioning. Second part gives a closer look to the fitness,to the company World Class and at last to the specific fitness club in Prague. Chapters explain whole procedure of the market research, the gain of the data and finally the data analysis with its practical explanation.
Klíčová slova: quantitative research; buyer behaviour; market segmentation; buyer typology; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 9. 1. 2009
Datum obhajoby: 4. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16858/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: