Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o

Název práce: Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o
Autor(ka) práce: Iblová, Mirka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Holbová Melíšková, Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
Klíčová slova: Podpora prodeje; Komunikační mix; Public Relations; Direct Marketing; Marketingová komunikace; Reklama; Osobní prodej
Název práce: Marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care
Autor(ka) práce: Iblová, Mirka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Holbová Melíšková, Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This dissertation discusses the analysis of marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care, which carry business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example of the company. On the basis of performed analysis, recommendations are proposed in order to optimize the communication mix.
Klíčová slova: Advertising; Sales Promotion; Public Relations; Marketing Communication; Communications Mix; Direct Marketing; Personal Selling

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 20. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: