Strategické řízení značky AXE

Název práce: Strategické řízení značky AXE
Autor(ka) práce: Sedláková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Axe společnosti Unilever. Teoretická část přináší základní informace o problematice značky, jejím významu, základních konceptech a budování její hodnoty. Zvláštní kapitoly jsou věnovány také marketingovému řízení značky a marketingovému mixu. Aplikační část představuje trh deodorantů a základní trendy na něm. Popsána je strategie značky Axe v České Republice a trh, na kterém bojuje o svou pozici. Zvláštní pozornost je věnována marketingovým aktivitám v letech 2006 - 2007 a jejich výsledkům a efektu na pozici značky na trhu.
Klíčová slova: značka; marketingová strategie; strategické řízení značky; brand management; marketing
Název práce: Strategic management of the brand Axe
Autor(ka) práce: Sedláková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses marketing strategy of Axe brand which belongs to portfolio of brands of Unilever. Theoretic part contains basic information about issues connected to brand such as it's importance, basic concepts and building brand's value. Particular sections include the questions of marketing management and marketing mix. The aplicational part introduces the market od deodorants and basic trends on this market. This part describes the strategy of Axe in Czech Republic and the market where the brand is struggling it's position for. Attention is given to marketing activities in 2006 - 2007 and their results and effects on the position of the brand among others.
Klíčová slova: marketing; strategic management of brand; brand management; brand; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2009
Datum podání práce: 10. 6. 2009
Datum obhajoby: 28. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20340/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: