Zavádění věrnostního systému ve vybrané firmě

Název práce: Zavádzanie vernostného programu vo vybranej firme
Autor(ka) práce: Šenitková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Dôležitosť budovania dlhodobých vzťahov podniku so zákazníkom nadobúda v poslednom čase na význame. Obsahom práce je analyzovať prínos zavedenia jedného z marketingových nástrojov -- vernostného programu, ktorý sa v súčasnosti zavádza v množstve rôznych oblastí obchodu. Práca je zameraná jednak na teoretické východiská vernosti, spokojnosti a hodnoty zákazníka, ako aj jednotlivých prvkov vernostného programu. Práca sa ďalej venuje analýze maloobchodného trhu v oblasti širokosortimentných výrobkov v Čechách a na Slovensku, a využívanie rôznych typov programov na trhu. V poslednej časti je analyzované zavádzanie pilotného vernostného programu jedného z dominantných hráčov na našom i svetovom trhu. Cieľom práce je zhodnotiť využívanie vernostných programov, ich výhod a nevýhod a celkovej úspešnosti zo strany spoločnosti a zo strany zákazníka. Práca obsahuje návrhy a odporúčania pre tvorbu efektívneho vernostného programu, ako aj zhodnotenie vlastného marketingového prieskumu u zákazníkov danej spoločnosti.
Klíčová slova: klubové karty; vernosť; vernostný program
Název práce: Zavádění věrnostního systému ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Šenitková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Důležitost budování dlouhodobých vztahů podniku se zákazníkem nabýva v poslední době na významu. Obsahem práce je analyzovat přínos zavedení jednoho z marketingových nástrojů -- věrnostního programu, který se v současnosti zavádí v mnoha různých oblastech obchodu. Práce je zaměrená jednak na teoretická východiska věrnosti, spokojenosti a hodnoty zákazníka, jako i jednotlivých prvků věrnostního programu. Práce se dále věnuje analýze maloobchodního trhu v oblasti širocesortimentního zboží v Čechách a na Slovensku, a využívání různych typů věrnostních programů. V poslední části je podrobně analyzováno zavádení konkrétního věrnostního programu jednoho z dominantních hráčů na našem i světovém trhu. Cílem práce je zhodnotit využívání těchto programů, jejich výhod a nevýhod, a celkové úspěšnosti ze strany společnosti i ze strany zákazníka. Práce obsahuje návrhy a doporučení pro tvorbu efektivního věrnostního programu, jako i vlastní marketingový průzkum u zákazníků dané společnosti.
Klíčová slova: věrnost; klubové karty; věrnostní program
Název práce: Implementation of loyalty program in chosen company
Autor(ka) práce: Šenitková, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The importance of building longterm relationship with customers has raisen very quickly in companies last years. One of very strong marketing tool is loyalty programme, main topic of thesis, which is used in different parts of business all over the world and experience boom in Czech and Slovak republic these days. Thesis explains theoretical aspects of loyalty, satisfaction and value of customer, and all important components of loyalty programme. Thesis concerns also different types of programmes which are used in retail companies in Czech and Slovak republic. As an example thesis provides detail description of implementation of loyalty club of key player on both domestic and world retail market and his pilot program in Slovakia. Aim of the work is to evaluate the use of loyalty programmes in Czech and Slovak republic, their benefits, disadvantages and success from both side - company and customer. Thesis containts also suggestions and recommendations how to create efficient loyalty programme, as well as own marketing research on customers of analyzed company.
Klíčová slova: clubcards; loyalty; loyalty program

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 10. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2009
Datum obhajoby: 27. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15836/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: