Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR

Název práce: Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR
Autor(ka) práce: Šuchmová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Klíčová slova: móda; značka; analýza trhu; ženy; marketing; komerční komunikace
Název práce: Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Šuchmová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis "Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic" provides a market analysis, which is antecedent to a brand launch. The main goal of this thesis was to answer, whether the particular fashion brand is interesting for Czech female consumers and whether the Czech market is interesting for the brand. The respective brand Friis & Company offers ultra-feminine and latest trends accessories and wants to provide their customers with "a bit of luxury for every day". The target group of the brand are young women in the age of 15 to 35. The master thesis is divided into two main parts -- a theoretical part and a practical part. The theoretical part discusses, among others, the main trends and specifics of the fashion business, specifics of women's purchase decision-making and the relation of women towards fashion. The practical part introduces the brand and provides the following analyses: PEST analysis of the Czech market, analysis of consumer behaviour of young Czech women in relation to fashion accessories, analysis of fashion brands present at the Czech market and a test of the brand's concept on Czech female consumers. A large part of the practical section of the master thesis is based on own survey.
Klíčová slova: market analysis; women; fashion; brand; commercial communication; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 28. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18038/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: