Bannerová reklama

Název práce: Bannerová reklama
Autor(ka) práce: Majoroš, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
História internetovej reklamy, formy internetovej reklamy. Bannerová reklama, metódy platby za bannerovú reklamu, formáty a technológie. Charakteristika internetového reklamného trhu v ČR, portály, servery, mediálne zastupiteľstvá, mediálne agentúry, združenie SPIR. Bannerová kampaň, jej plánovanie, realizácia, hodnotenie úspešnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hľadanie najefektívnejšieho formátu sprostredkovania videoreklamy.
Klíčová slova: internetová reklama; bannerová reklama; marketing
Název práce: Bannerová reklama
Autor(ka) práce: Majoroš, Miroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.
Klíčová slova: bannerová reklama; internetová reklama; marketing
Název práce: Banner Advertising
Autor(ka) práce: Majoroš, Miroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
History of internet advertising, types of internet advertising. Banner advertising, methods of payment for banner advertising, formats and technologies. Internet media market in Czech Republic, portals, servers, media agents, media agencies, SPIR association. Banner campaign, its planning, execution and evaluation. Videobanner campaign Nivea For Men, searching for the most effective format for videoadvertising on the internet.
Klíčová slova: internet advertising; marketing; banner advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2008
Datum podání práce: 21. 12. 2008
Datum obhajoby: 2. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15213/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: