Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o

Název práce: Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o
Autor(ka) práce: Mazal, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nečásek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Obsahuje analýzu divácké spokojenosti a potenciálu segmentu vysokoškolských studentů.
Klíčová slova: PIM; maraton; marketing sportu
Název práce: Marketing analysis of Prague International Marathon races
Autor(ka) práce: Mazal, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Nečásek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis describes sports marketing in general and the analysis of PIM races and spectator's expectations and satisfaction. It includes analysis of university student segment marketing potential as well.
Klíčová slova: PIM; marathon; sports marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2008
Datum podání práce: 9. 5. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18640/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: