Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Název práce: Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Autor(ka) práce: Havlena, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Dufek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity serveru www.o2exxtra.cz, v kontextu využívání komunitních webů ke komerčním účelům. Server O2 Extra je komunitním portálem, který sdružuje sponzoringové aktivity společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., a dává možnost svým uživatelům soutěžit a být informován o aktuálním kulturním i sportovním dění. V teorii diplomové práce je probírána tématika Webu 2.0 a komunitních sítí, s představením těch nejdůležitějších - Google, Last.fm, Myspace a Facebook, přičemž jsou uvedeny jejich historie a funkce. V teorii práce má samostatný prostor vymezen také pojem sponzoring, který je důležitý pro pochopení fungování webu. Praktická část se zabývá představením www.o2extra.cz, popisem jeho funkcí a vzhledu a stěžejní částí je pak hodnocení jeho efektivity pomocí metodologického nástroje - Google analytics. Prostor je věnován analýze důležitých statistik s komentářem a interpretací pro potencionální čtenáře. Výstupem je pak ucelený obraz o fungování a efektivitě www.o2extra.cz s doporučeními do budoucnosti.
Klíčová slova: komunitní portál; sponzoring; Web 2.0
Název práce: Server www.o2extra.cz and its usage as a connection tool of communication a sponzorship activities of Telefónica O2 Czech Republic, a.s
Autor(ka) práce: Havlena, Lukáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Dufek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis of this work is focused on evaluation of effectivity of server www.o2extra.cz, in a context of todays Internet phenomenon - Web 2.0. Server O2 Extra is a community web, which is used as a place for sponzorship and loyality programme. User can do variety of things - read news about sponzorship projects, take part in a contest or discuss with others and watch photos. The theory part is aimed at introducing Web 2.0 to the reader - given examples of Web 2.0 are: Google, Myspace, Facebook and Last.fm. Their functions and goals are also listed, as it's crucial to understand how community servers work. Space is given also to a part about sponzorship activities, as O2 Extra is mainly used as a headquarters for them. Main part of the work is about O2 Extra itself - its functions and visual look is described and presented, followed by the own effectivity evaluation. For this purposes, Google Analytics was used as a evaluation tool. The conclutions and interpretations are given right after presented statistics, statistics as visits, bounce rate, pageviews etc. Work can be therefore used as a manual for O2 Extra owners, to improve its effectivity and number of users.
Klíčová slova: sponzorship; community web; Web 2.0

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16498/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: