Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami

Název práce: The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Autor(ka) práce: Saiverová, Denisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Turzík, Vladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The graduation theses deals with the customer satisfaction -- in this case patients - with the rehabilitations services in the Rehabilitation Institute Kladruby. The theoretical part defines the general conditions of the service quality by ISO standards 9000 and the relevant literature, outlines the improving of service quality, explain the conception of the customer satisfaction, outlines the possibilities of it's measuring and improving. The theses finds satisfaction or dissatisfaction of the patients with the certain areas by the questionnaire investigation. Areas of investigation are for example the care of doctors and nurses, providing information on the nature of health, the physiotherapists work, quality of food and equipment on order on the bed wards. The obtained results are compared with the investigation of the bachelor thesis.
Klíčová slova: rehabilitation; questionnaire investigation; Paret´s diagram; satisfaction measurement; customer satisfaction; the standards of the quality service; quality of service
Název práce: Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Autor(ka) práce: Saiverová, Denisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Turzík, Vladislav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.
Klíčová slova: dotazníkové šetření; rehabilitace; Paretův diagram; kvalita služeb; měření spokojenosti; požadavky na kvalitu služeb; spokojenost

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2008
Datum podání práce: 10. 5. 2009
Datum obhajoby: 4. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15340/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: