Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o

Název práce: Marketingová strategie firmy Siemens s.r.o
Autor(ka) práce: Kubová, Věra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola se věnuje obecným charakteristikám mateřské společnosti Siemens AG. Druhá kapitola potom přibližuje vznik a charakteristiku společnosti Siemens s.r.o. v České republice. Třetí kapitola popisuje komunikaci české společnosti v závislosti na té mateřské, a to především těm aspektům, které jsou pro ni závazné v závislosti na mateřské společnosti. Čtvrtá kapitola se zabývá problematikou Corporate Responsibility a součástí obsáhlé čtvrté kapitoly je politika životního prostředí. V poslední páté kapitole je zobrazeno portfolio významnosti, které ilustruje priority managementu společnosti a investorů v oblasti Corporate Responsibility.
Klíčová slova: společenská odpovědnost; komunikace; životní prostředí
Název práce: Marketing Strategy of Siemens s.r.o
Autor(ka) práce: Kubová, Věra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Firts chapter describes general characteristics of the controlling company Siemens AG. Second chapter describes the beginning and characteristics of the company Siemens s.r.o. in the Czech Republic. Third chapter describes communication of the Czech company in dependence on the controlling company. Fourth chapter is concerned with the Corporate Responsibility questions and with the environmental politics. The last chapter illustrates the materiality portfolio with the stakeholders' expectations and business impact in the area of corporate responsibility.
Klíčová slova: environment; corporate responsibility; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2008
Datum podání práce: 19. 12. 2008
Datum obhajoby: 27. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17718/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: