Strategický brand management z pohledu mediální agentury

Název práce: Strategický brand management z pohledu mediální agentury
Autor(ka) práce: Vacovský, Josef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vítek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.
Klíčová slova: Brand management; Mediální agentura; Značka
Název práce: Strategic brand management for Media agency point of view
Autor(ka) práce: Vacovský, Josef
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vítek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Main point of this work is to describe known aproaches to strategic brand management and to implement this aproaches on the real data from automotive industry. This whole topic is analyzed from media agency point of view.
Klíčová slova: Media agency; Brand management; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 28. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18437/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: