Analýza úspěchu značky Kofola

Název práce: Analýza úspěchu značky Kofola
Autor(ka) práce: Šlechta, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jandová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Klíčová slova: engagement; stádní teorie; spolutvorba; facebook; cultural idea; reverzní inženýring značky; molekula značky; branding; herd; word of mouth wom; brand innovation; dialog; značka; marketing; kofola
Název práce: Analysis of the brand Kofola's success
Autor(ka) práce: Šlechta, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jandová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Explaining how Kofola successfully entered the conversation with its customers and fans and how it used great cultural ideas to engage the consumers and let them co-create the brand.
Klíčová slova: co-creation; brand; branding; kofola; social network; marketing; engagement; herd

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2009
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 17. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18449/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: