Prognóza vývoje marketingu

Název práce: Prognóza vývoje marketingu
Autor(ka) práce: Levakova, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V práci jsou popsané současné trendy internetového marketingu jako widgetizace a socializace. Na základě zřetelných příkladů velkých společností je posouzeno o úspěšností sociálních médií jako nástroje marketingu na Internetu.
Klíčová slova: gadgetizace; widgetizace; socializace; prognostika; internetový marketing
Název práce: Future trends of the Internet marketing
Autor(ka) práce: Levakova, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work described current trends in internet marketing as widgetization and socialization. On the basis of clear examples of large companies are judged on the success of social media as marketing tools on the Internet.
Klíčová slova: widget; prgnostic; socialization; gadget; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19407/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: