Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy

Název práce: Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy
Autor(ka) práce: Tritová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hauptová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Svou bakalářskou práci s názvem Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy jsem rozdělila do dvou hlavních částí. Teoretická část pojednává o tvorbě loga a praktická část pak o redesignu loga cestovní agentury Strakotour, což byla také hlavní náplň celé práce.
Klíčová slova: redesign; firemní logo; marketing
Název práce: Corporate logo, importance and influance on fruitfulness of the firm
Autor(ka) práce: Tritová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Hauptová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
I allocated my bachelory labor "Corporate logo, importance and influance on fruitfulness of the firm" into two parts. Theoretical part is about logo's creation and practical part is about logo's redesign. And mainly aim of the whole labor was a logo's redesign of travel agency Strakotour.
Klíčová slova: marketing; redesign; corporate logo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 4. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 21. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15342/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: