Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing

Název práce: Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Autor(ka) práce: Jendryščíková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Klíčová slova: kultura; Španělsko; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2006
Datum podání práce: 19. 12. 2006
Datum obhajoby: 10. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4341/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: