Nová marketingová média

Název práce: Nová marketingová média
Autor(ka) práce: Linc, Zdeněk
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kukal, Radan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá novými marketingovými médii, která kategorizuje a hodnotí. Hodnotí jejich efektivitu a vnik do osobního nebo veřejného prostoru. Práce ukazuje použití nových marketingových médií na konkrétních příkladech. Jejich použití v marketingové komunikaci ilustruje na příkladu knihkupectví a vinotéky.
Klíčová slova: advergames; ambientní média; nová marketingová média
Název práce: new marketing media
Autor(ka) práce: Linc, Zdeněk
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kukal, Radan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work is dealing with new marketing media, which are categorised and valuated. Assess their effectiveness and impact into public and personal space. The work shows the use of new marketing media on specific examples. New marketing media use is illustrated by the example bookstore and wine shop.
Klíčová slova: advergames; ambient media; new marketing media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19409/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: