Product Placement v zahraničí a v ČR

Název práce: Product Placement v zahraničí a v ČR
Autor(ka) práce: Andrle, Štěpán
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Dědek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje formy a problematiku product placementu. Srovnává product placement v ČR a v zahraničí. Praktická část věnuje pozornost výsledkům dotazníkového šetření názorů na product placement a rozboru filmů.
Klíčová slova: marketing; placement; product
Název práce: Product Placement in Czech Republic and foreing countries
Autor(ka) práce: Andrle, Štěpán
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Dědek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Description of forms of product placement. Campare of product placement in Czech Republic and foreing countries. Results of investigator's schedule about product placement.
Klíčová slova: product; marketing; placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18684/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: