Sociální reklama

Název práce: Sociální reklama
Autor(ka) práce: Hrušková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o jedné ze zvláštních forem reklamy, a to reklamě sociální. V komerční sféře se sociální reklama pokouší skrze emoce a sociální témata ovlivnit spotřebitele a změnit jejich kupní chování.
Klíčová slova: emoce; reklama; sociální reklama
Název práce: Social advertisement
Autor(ka) práce: Hrušková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor theses is trying to explain the phenomenon called Social advertisement. As a special type of advertisement, social advertisements are trying to influence purchasing behaviour of customers through their emotions and social topics.
Klíčová slova: advertisement; emotions; social advertisement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2009
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19667/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: