Fenomén Multilevel marketing

Název práce: Fenomén Multilevel marketing
Autor(ka) práce: Hochman, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Křížek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které by společnost měla provést k zlepšení její situace.
Klíčová slova: EFCZ; síťový marketing; Multilevel marketing
Název práce: Phenomenon Multilevel marketing
Autor(ka) práce: Hochman, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Křížek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's thesis deals with multilevel marketing phenomenon which is on the rise in the Czech Republic recently. It tries to clarify why, and also shows the real problems and situations which meets interested persons. The second part is practical. It deals with company EFCZ. In this part are described several problems regarding the company. In the conclusion are recommended several steps which should be taken by the company to improve it's situation.
Klíčová slova: Multilevel marketing; network marketing; company EFCZ

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 17. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18590/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: