Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM

Název práce: Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Autor(ka) práce: Neumann, Josef
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Dohnal, Jan
Oponenti práce: Molnár, Zdeněk; Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Klíčová slova: využití IS/ICT; integrované řízení podnikové výkonnosti; HOM (hodnotově orientovaný model); inovace CRM; služby CRM
Název práce: Value driven model for CRM innovation
Autor(ka) práce: Neumann, Josef
Typ práce: Dissertation thesis
Vedoucí práce: Dohnal, Jan
Oponenti práce: Molnár, Zdeněk; Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2006
Datum podání práce: 20. 12. 2006
Datum obhajoby: 25. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: