Vývoj postavenia nového podnikateľského subjektu na mediálnom trhu

Název práce: Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu
Autor(ka) práce: Pražská, Terézia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Haruštiak, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Moja bakalárska práca na téma Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu predstavuje kompletný podnikateľský plán magazínu Liquid, ktorý je spracovaný za účelom získanie investora. Teoreticko-metodolická časť ponúka najprv charakteristiku malých a stredných podnikov, definíciu médií a ich rozdelenie a nakoniec samotné podklady pre správne zostavenie podnikateľského plánu. V praktickej časti je už spracovaný konkrétny podnikateľský plán na základe pokynov z teoreticko-metodolickej časti.
Klíčová slova: Podnikateľský plán; Finančný plán; Mediálny trh
Název práce: Vývoj postavenia nového podnikateľského subjektu na mediálnom trhu
Autor(ka) práce: Pražská, Terézia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Haruštiak, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Moje bakalářská práce na téma Podnikatelský plán nového subjektu na mediálním trhu představuje kompletní podnikatelský plán magazínu Liquid, který je zpracovaný za účelem získání investora. Teoreticko-metodologická část nabízí nejprve charakteristiku malých a středních podniků, definici médií a jejich rozdělení a nakonec samotné podklady pro správné sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je už zpracovaný konkrétní podnikatelský plán na základě instrukcí z teoreticko-metodologické části.
Klíčová slova: Mediální trh ; Podnikatelský plán; Finanční plán
Název práce: Business plan of new subject in the media market
Autor(ka) práce: Pražská, Terézia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Ivana
Oponenti práce: Haruštiak, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
My bachelor thesis on the topic Business plan of a new subject in the media market, represents a complete Business plan of Liquid magazine, which is elaborated to be processed to the final investor. Theoreticaly-methodological part offers a characteristic of SME, definition of media and their divisions and at last the instruction for proper elaboration of business plan. In the practical part the specific business plan is prepared on the basis of instructions from theoreticaly-methodological part.
Klíčová slova: Financial market; Media market; Business plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 11. 2008
Datum podání práce: 31. 5. 2009
Datum obhajoby: 24. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18169/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: