Multilevel jako jedna z forem podnikání

Název práce: Multilevel jako jedna z forem podnikání
Autor(ka) práce: Nádvorník, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zámečník, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Mým cílem je srovnání společností řízených formou multi level marketingu s klasickými společnostmi s plochou strukturou řízení. Budu tyto dva druhy řízení srovnávat pomocí SWOT analýzy, což je metoda, která zjišťuje a hodnotí čtyři oblasti. Silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek budu interpretovat ze tří úhlů pohledu. Pohled dopadu na trh, poradce a na klienta.
Klíčová slova: poradenství; finance; multilevel
Název práce: Multilevel marketing
Autor(ka) práce: Nádvorník, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zámečník, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My goal is to compare companies lead by multilevel marketing wit classic companies with flat structure. I will compare these companies using SWOT analysis, that is method that is finding out four segments. Strenghts and weaknesses, opportunities and threats. The result will be interpreted from three different points of view. Market, financial consultant and client.
Klíčová slova: multilevel; marketing; financial

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2008
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 20. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16439/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: