Design a marketing

Název práce: Design a marketing
Autor(ka) práce: Kalhotková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce v teoretické části stručně definuje samotný pojem design, zařazuje průmyslový a produktový design do systému marketingového mixu, rozhodovacího procesu zákazníka, poukazuje na vliv designu na image značky a připomíná možné konflikty s CSR. Teoretická část obsahuje i kapitolu věnovanou současné situaci designu v ČR. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníků a rozhovoru se specialistkou Design pro export.
Klíčová slova: Design v marketingu; Pojem design; Design značky
Název práce: Design and marketing
Autor(ka) práce: Kalhotková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part briefly defines the concept of design, including the industrial and the product design of the marketing mix, the customer decision-making process, highlights the impact of design on the brand image and points the conflict with CSR. The theoretical part contains a chapter about the current situation of design in the Czech Republic. In the practical part are processed questionnaires and an interview with a specialist of Design pro export.
Klíčová slova: Brand design; Concept design; Design of marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 20. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19427/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: