Monetizace internetového obsahu

Název práce: Monetizace internetového obsahu
Autor(ka) práce: Baranyk, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Raška, Ondřej
Oponenti práce: Basl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.
Klíčová slova: internet; reklama; adsense; monetizace
Název práce: Internet content monetization
Autor(ka) práce: Baranyk, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Raška, Ondřej
Oponenti práce: Basl, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis describes various methods of internet content monetization. The aim of this work is to offer a comparison of most suitable internet ad services and tools for own web project or weblog. Because of certain difference between each project and the internet generally, it's impossible to describe a rigorous guide or how-to process, which could be applied to every project. Majority of information written is gained through my own experience and long-term usage of described services and my weblog writing practise. The whole work is split between a few introductory chapters describing the process of keeping the visitor on site, various revenue models of ad systems and the optimal placement of ads on the website. The main part of the work includes description and own experience with numerous ad networks. The final section focuses on possibilities of selling internet websites.
Klíčová slova: internet; advertising; adsense; monetization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2009
Datum podání práce: 10. 5. 2009
Datum obhajoby: 16. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20511/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: