Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008

Název práce: Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Autor(ka) práce: Lubas, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Klíčová slova: olympijské hry; olympijský marketing; sponzoring; marketingové zhodnocení
Název práce: Marketing Research of Olympic Games in Beijing 2008
Autor(ka) práce: Lubas, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor Thesis is focused mainly on the olympic marketing and sponsorship. The research of Czech Olympic sponsors is made by face-to-face questionnaire.
Klíčová slova: event marketing; sponsorship; olympic games; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18018/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: