Product placement ve filmu - James Bond

Název práce: Product placement ve filmu - James Bond
Autor(ka) práce: Kalová, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na product placement.
Klíčová slova: product placement; James Bond; film
Název práce: Product placement in movies - James Bond
Autor(ka) práce: Kalová, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement as a means of marketing communication is getting very important. The thesis defines product placement, deals with its history and explains some of its forms. It focuses mainly on its occurrance in movies, especially in the series concerning British secret agent James Bond. The research part focuses on the consumer`s opinion on product placement.
Klíčová slova: James Bond; movie; product placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2009
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18447/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: