Právní a etická regulace reklamy

Název práce: Právní a etická regulace reklamy
Autor(ka) práce: Chlebounová, Pavla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Horová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce na téma Právní a etická regulace reklamy je shrnutí českých právních norem zabývajících se reklamou nebo činnostmi s ní souvisejícími. Dále je zde popsáno zejména etické hledisko regulace reklamy, tak jak jej stanovuje Kodex reklamy. Praktická část je věnována popisu vybraných kauz minulých let, které řešila Rada pro reklamu. V závěru práce je uveden i rozdíl etického vnímání komerční a sociální reklamy.
Klíčová slova: Kodex reklamy; právní regulace reklamy; etická regulace reklamy
Název práce: The legal and ethic regulation
Autor(ka) práce: Chlebounová, Pavla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Horová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main subject of the final Bachelor thesis The legal and the ethic regulation in advertising is summary of Czech legal rules in connection with advertising. It describes mainly ethic point of view according to Codex of Advertising. Practical part describes chosen causes of several past years, which were solved by the Council for Advertising. In the end of the work there is presented the difference of ethic perception in commercial and social advertising.
Klíčová slova: Codex of Advertising; ethic regulation; law regulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: