Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování

Název práce: Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Autor(ka) práce: Pavel, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Lauko, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Klíčová slova: komunikační; plánování; warc; reklama; digitální; komunikace; branding; média; změny; brand; propagace; chování; komerční; spotřebitel; médiální
Název práce: Changes in communication, branding and consumer behaviour and impacts on communication planning
Autor(ka) práce: Pavel, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Lauko, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is dedicated to changes in commercial communication, branding (and brand management) and consumer behaviour. Its aim is to describe these changes and actual trends and show their impacts on communication planning. This work then describes in details new trends in digital communication and internet and how these trends influent behaviour of today's consumer. After reading this diploma thesis the reader should have a complete view of the most important changes in communication and should be able to apply them.
Klíčová slova: media; changes; communication; advertising; commercial; behaviour; propagation; warc; consumer; branding; digital; planning; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2008
Datum podání práce: 31. 8. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16740/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: