Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o

Název práce: Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o
Autor(ka) práce: Urbánková, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kohoutová, Olga
Oponenti práce: Penc, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o. Je to analýza vnitřního a vnějšího prostředí.
Klíčová slova: analýza; makro prostředí; mikro; vnitřní prostředí; vnější; marketing
Název práce: Analysis of marketing environment of the company Laufen CZ s.r.o
Autor(ka) práce: Urbánková, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kohoutová, Olga
Oponenti práce: Penc, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 12. 2006
Datum podání práce: 28. 12. 2006
Datum obhajoby: 10. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4400/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: