Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí

Název práce: Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Autor(ka) práce: Froňková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Štěpanovič, Boris
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřena na definování strategické pozice značky, její dlouhodobé budování v konkurečním prostředí a metody měření síly této pozice. V práci je zpracována případová studie mezinárodní kosmetické značky Dove a vliv komunikace na její dlouhodobé budování.
Klíčová slova: Dove; strategie; brand positioning
Název práce: Strategic Position of a Trademark and its Definition in the Competitive Environment
Autor(ka) práce: Froňková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Štěpanovič, Boris
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on defining the strategic brand positioning, its long term building possibilities in a competitive market environment and assesment methods. The thesis includes case study on international cosmetic brand Dove and how the communication influences the brand.
Klíčová slova: Brand positioning; Dove; Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17358/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: