Kvalita veřejných služeb

Název práce: Kvalita veřejných služeb
Autor(ka) práce: Bartáková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je na příkladu konkrétní obce uvést uplatňování metod kvality veřejných služeb. Pro tuto práci jsem si vybrala město Tábor. Metodou řízeného rozhovoru s tajemníkem města zjistím konkrétní metody, které město používá ke zvýšení kvality svých služeb a pokusím se na základě teoretických poznatků objasnit podstatu a přínos těchto metod pro daný úřad.
Klíčová slova: veřejný sektor; efektivnost; veřejná správa; kvalita; veřejné služby; metody měření kvality služeb
Název práce: The Quality of Public Service
Autor(ka) práce: Bartáková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of graduation theses is to show the application of public services quality methods in town Tabor. Thanks to controlled interview with secretary I wil find out the concrete methods using by the town to improve the quality of its services. Then I will try to explain the esence and benefit of this methods for choice office.
Klíčová slova: public services; methods of services quality measuring; public administration; public segment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2007
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 29. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17143/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: