Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně

Název práce: Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Autor(ka) práce: Bednářová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Vitovská, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.
Klíčová slova: hotelnictví; Marketingový mix; 4P
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of the Hotel U Města Vídně
Autor(ka) práce: Bednářová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Vitovská, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel. The thesis is primarily focused on the analysis of the communication mix. It also analyses the organization macro-surroundings and micro-surroundings and it tries to define the profile of typical guest of the hotel and his/her needs with regard to the marketing mix. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
Klíčová slova: Marketing mix; 4P; Hotel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu veřejného sektoru

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18822/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: