Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o
Autor(ka) práce: Vláčilová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Holoubek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Klíčová slova: vztahy s veřejností; osobní prodej; reklama; marketing; propagace; komunikační mix; distribuce; cena; přímý marketing; výrobek; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in ISOSKLO, s.r.o
Autor(ka) práce: Vláčilová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Holoubek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of Bachelor thesis are company characteristic, analysis of (practical) application marketing mix tools, suggestions and arrangements.
Klíčová slova: promotion; advertisement; communication mix; place; price; public relations; direct marketing; personal selling; product; marketing mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20386/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: