Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o
Autor(ka) práce: Šímová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Paclík, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Klíčová slova: produkt; propagace; marketingový mix; SWOT analýza; distribuce; cena
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in Bluetech, s.r.o
Autor(ka) práce: Šímová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Paclík, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis contains characteristics of company, analysis of particular Marketing Mix Tools and SWOT analysis. In conclusion are valuation of efficiency of use of Marketing Mix Tools and proposals for its improvement.
Klíčová slova: place; product; promotion; price; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20299/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: