Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Autor(ka) práce: Lichnovská, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Bejdová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Klíčová slova: komunikační mix; distribuce; cena; SWOT analýza; produkt; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Lichnovská, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Bejdová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to identify and describe Marketing mix tools in a chosen company. On the basis of the information and identified weaknesses to suggest possible measures to help to increase its competitiveness.
Klíčová slova: promotion; place; price; product; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2009
Datum podání práce: 7. 5. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20542/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: