Výukové systémy - e-learning
Název práce: | Výukové systémy - e-learning |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ježdíková, Renata |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Pokorný, Pavel |
Oponenti práce: | Jelínek, Jiří |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití výukových systémů v rámci e-learningu, především systému Moodle, který je používán na Fakultě managementu v Jindřichově Hradci VŠE v Praze. První část je věnována představení e-learningu. Je zde uvedena definice e-learningu, popsány jeho základní složky, standardy a historický vývoj a zhodnoceny jeho klady, zápory, příležitosti a hrozby. Dále jsou zde zmíněny současné trendy a nově využívané technologie a rozděleny výukové systémy na lokální a webové. V závěru první části je popsán Learning Management System Moodle, jeho historie, využitelnost a jeho vlastnosti a jejich případné zlepšení. Ve druhé části je poukazováno na praktické využití systému Moodle na školách. Hlavní bod praktické části je zaměřen na grafickou stránku systému Moodle, jehož součástí je jednoduchý manuál, jak změnit a vytvořit nové motivy v Moodle, a vyhotovení tří vlastních motivů. |
Klíčová slova: | blended learning; LMS; Moodle; e-learning |
Název práce: | Learning systems - e-learning |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ježdíková, Renata |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Pokorný, Pavel |
Oponenti práce: | Jelínek, Jiří |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The bachelor thesis is focused on the use of educational systems in the context of e-learning, especially the system Moodle, which is used at the Faculty of Management in Jindrichuv Hradec of The University of Economics in Prague. The first part is devoted to the presentation of e-learning. There is introduced a definition of e-learning, its basic components, standards, and historical development, and assessed the advantages and disadvantages. There are also discussed current trends and new technologies used. At the end of the first part describes the Learning Management System Moodle, its history, and the usefulness of its properties and some improvements. In the practical part is noted for practical use Moodle system for schools. The main point of thesis is focused on the graphics of the system Moodle, which is a simple guide on how to change and create new themes in Moodle, and three copies of my own themes. |
Klíčová slova: | blended learning; LMS; Moodle; e-learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra managementu informací |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 5. 1. 2009 |
---|---|
Datum podání práce: | 24. 5. 2009 |
Datum obhajoby: | 20. 5. 2009 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/18036/podrobnosti |