Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele

Název práce: Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele
Autor(ka) práce: Košaříková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje postoj českého publika k product placementu ve filmech a počítačových hrách a rovněž zkoumá jeho potenciální vliv na rozhodování českých spotřebitelů. Dále se věnuje také členění jednotlivých druhů product placementu, jeho pozici v rámci komunikačního mixu, historickému vývoji této metody a v neposlední řadě závěrům zahraničních studií.
Klíčová slova: product placement; komunikační mix; film
Název práce: The impact of product placement in movies and PC games on consumers' decision making
Autor(ka) práce: Košaříková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper analyzes attitude of Czech audience towards product placement in movies and PC games and explores its potential impact on Czech consumers' decision making. This paper also deals with the segmentation of product placement, its position within the communication mix, historical development of this technique and finally conclusions of the foreign studies.
Klíčová slova: movie; product placement; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19580/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: