Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD

Název práce: Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD
Autor(ka) práce: Salavová, Marta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jánoš, Marián
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na komerční komunikace, zejména na využití nových médií a on-line komunikace na trhu komodity PET FOOD. Teoretická východiska práce jsou založená na definici a zhodnocení současného významu marketingu a segmentace trhu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu podle konceptu "4P" profesora E. Jerome Mc Carthy. Další část teoretické části je věnována vnitřním informačním systémům firem užívaným k segmentaci trhu na jedné straně a marketingovým studiím zaměřeným na typologizaci spotřebitelů na straně druhé. Závěr teoretické části je zaměřen na nová média a Internet jako formu on-line komunikace. Praktickou část práce tvoří analýza českého uživatele Internetu a případová studie zaměřená na on-line komunikaci značky Pedigree. Práce vychází ze znalostí on-line komunikací, českého internetového uživatele a trhu PET FOOD. Cílem je na základě těchto znalostí a za použití typologie spotřebitelů konkrétní značky (Pedigree) provést analýzu její současné on-line komunikace a navrhnout zlepšení na úrovni vlastních webových prezentací i celkové on-line komunikační strategie.
Klíčová slova: Internet; komodita PET FOOD; typologie spotřebitelů; nová média; komerční komunikace
Název práce: Internet user's typology concerning communication of PET FOOD commodity
Autor(ka) práce: Salavová, Marta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jánoš, Marián
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on commercial communications, in particular on new media and on-line communication in the PET FOOD market. The theoretical part is based on evaluation of current marketing and market segmentation status from the point of view of "4P" theory by E. Jerome Mc Carthy. This part is aimed at inner enterprise information systems used for market segmentation and market studies of consumer typology as well. The theoretical part is concluded with a chapter on new media and Internet as a form of on-line communication. The practical part is based on an analysis of the Czech Internet user and case study about the Pedigree brand on-line communication. The thesis is based on the knowledge of on-line communications, the Czech Internet user and the PET FOOD market. It is aimed at analysis of current Pedigree on-line communication with using of its cunsumers' typology and recommendation for improvement at the level of own web sites as well as entire on-line communication strategy.
Klíčová slova: new media; Internet; PET FOOD market; consumer typology; commercial communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 2. 2009
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18554/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: