BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky

Název práce: BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky
Autor(ka) práce: Kristlová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hauptová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
Klíčová slova: Komunikační mix; Nový Ford Fiesta; Komunikační kampaň; Ford; Brand; Nová média; Marketing; Marketingový mix; BTL marketingové komunikace; ATL marketingové komunikace
Název práce: BTL Marketing Communications and their importance for brand building
Autor(ka) práce: Kristlová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hauptová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis consists of two main parts - theoretical part and practical part. Marketing mix, development of marketing communications, communication campaign and individual tools of communication mix with focus on BTL marketing communications (Sales Promotion, Direct Marketing and New Media) and their importance for brand building are described within the theoretical part. The practical part includes the analysis of BTL online communication campaign for New Fiesta made by Ford Motor Company. The objective of this thesis is to demonstrate the increasing significance of BTL communications for effective targeting and brand building.
Klíčová slova: New Ford Fiesta; Ford; Marketing; Marketing Mix; Brand; ATL Marketing Communications; New Media; BTL Marketing Communications; Communication Campaign; Communication Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: