Řešení vícenásobné změny klientských kontaktních údajů a jejich konsolidace ve finanční instituci

Název práce: Řešení vícenásobné změny klientských kontaktních údajů a jejich konsolidace ve finanční instituci
Autor(ka) práce: Převrátil, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Jeřábek, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá jedním z informatických požadavků, který byl předložen managementem společnosti, jež patří k předním poskytovatelům komplexních finančních služeb. Ten se týká klientských kontaktních údajů, konkrétně korespondenčních adres a jejich vícenásobné změny. Z tohoto důvodu je nezbytné zabývat se několika zdánlivě oddělenými problematickými okruhy a na základě argumentů rozhodnout o způsobu dílčích řešení vedoucích k naplnění požadavku. Začátek je věnován krátkému představení společnosti a analýze současného stavu v rámci instituce, pokračuje úvod do problematiky korespondenčních adres, ve kterém jsou také vysvětleny důvody vedoucí k nutnosti popisované změny. Následuje seznámení s architekturou informačního systému instituce v čele s budovanou centrální databází. V této části jsou dále vyjmenovány možné způsoby uložení dat v rámci instituce a popsána její datová architektura. Prostřední část práce se zabývá argumentovanou volbou umístění adresných záznamů v datové struktuře instituce. Je zde vytvořen postup implementace vybraného uložení a spolu s ním vyznačeny odpovídající změny v systému. V závěru jsou vybranou notací popsány procesy spojené s vícenásobnou změnou korespondenčních údajů, poté je navrženo uživatelské prostředí pro vlastní obsloužení požadavku.
Klíčová slova: procesní modelování; korespondenční údaje; integrace dat; uživatelské rozhraní; replikace
Název práce: Designing mass modification of client contact records and theirs consolidation within financial institution
Autor(ka) práce: Převrátil, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Jeřábek, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with management request towards informatics department within front company that provides wide range of financial services. Demand refers to client contact data, particularly correspondence addresses and calls for possibility to mass change such records. There are several relatively separated tasks which need to be discussed in order to fulfill the request. First part introduces the company and analyze current situation. Then continue by describing correspondence addresses issue and supports with reasons for the inevitable change. Company's information system architecture is outlined with emphasis on central database that is being formed. This part also further describes options how data can be stored. Middle part contains reason--based choice where correspondence records should be maintained in company's data architecture. Implementation plan with chosen storage pattern is formed here and connected changes in system are highlighted. As a last processes connected to correspondence addresses mass modification are described and drawn with selected notation. After that user graphic interface is designed as a place where the self request will be served.
Klíčová slova: user interface; replication; process modeling; data integration; correspondence records

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2008
Datum podání práce: 5. 5. 2009
Datum obhajoby: 12. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13364/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: