Využití informačních systémů při řízení provozu v bance Banco Popolare Česká republika

Název práce: Využitie informačných systémov pri riadení prevádzky v banke Banco Popolare Česká republika
Autor(ka) práce: Petrášová, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Halousek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je podať obraz o minulom a súčasnom postavení banky Banco Popolare Česká republika a skupiny Banco Popolare vo svete s dôrazom na meniace sa prostredie, v ktorom operuje a krízu na finančných trhoch. Zameriam sa na využitie informačných systémov v bankách obecne a vykonám analýzu a zhodnotím implementáciu bankového informačného systému BankUp, identifikujem problémové body a navrhnem vlastné opatrenia, ktoré by pomohli v budúcnosti predísť podobným problémom a ušetriť časové a finančné náklady. Ďalej sa pokúsim nájsť nový potenciál previazania BankUpu na Internet Banking a systém Customer Relationship Management a navrhnem vlastné riešenia ušité na mieru banky Banco Popolare Česká republika.
Klíčová slova: Banco Popolare Česká republika; Riadenie vzťahov so zákazníkmi; bankový informačný systém
Název práce: Využití informačních systémů při řízení provozu v bance Banco Popolare Česká republika
Autor(ka) práce: Petrášová, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Halousek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je podat obraz o minulém a současném postavení banky Banco Popolare Česká republika a skupiny Banco Popolare ve světe s důrazem na měnící se prostředí, v kterém operuje a krizi na finančních trzích. Zaměřím se na využití informačních systémů v bankách obecně a vykonám analýzu a zhodnotím implementaci bankovního informačního systému BankUp, identifikuji problémové body a navrhnu vlastní opatření, které by pomohly v budoucnosti předejít podobným problémům a ušetřit časové a finanční náklady. Dále se pokusím najít nový potenciál převázání BankUpu na Internet Banking a systém Customer Relationship Management a navrhnu vlastní řešení ušité na míru banky Banco Popolare Česká republika.
Klíčová slova: bankovní informační systém; Banco Popolare Česká republika; Řízení vztahů se zákazníky
Název práce: Information systems in Banco Popolare Česká republika
Autor(ka) práce: Petrášová, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Žebrák, Miroslav
Oponenti práce: Halousek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to show the past and present situation of the bank Banco Popolare Česká republika and group Banco Popolare in the world. I will focus on usage of information systems in banks generally and I will analyze and evaluate the implementation of banking information system BankUp. I will identify the main problem points and propose some actions to be helpful in the future. I will try to find a new potential of connection of BankUp with Internet Banking and system Customer Relationship Management.
Klíčová slova: Banco Popolare Česká republika; Customer Relationship Management; banking information systems

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 4. 2009
Datum podání práce: 6. 5. 2009
Datum obhajoby: 27. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: