Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy

Název práce: Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy
Autor(ka) práce: Hanzlová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy. První část je stručně věnovaná charakteristice společnosti. Jádro práce tvoří aktivity na zahraničních trzích, vstup na tyto trhy, konkurence v zahraničí a zahraniční partneři. Velká část je věnována také marketingovému mixu korporace. Poslední část nastiňuje možný vývoj Geodis do budoucna.
Klíčová slova: marketingová strategie; Geodis; zahraniční trhy; vstup na zahraniční trhy
Název práce: Corporation Geodis and its entrance to foreign markets
Autor(ka) práce: Hanzlová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis disserts about foreign market entrance of corporation Geodis. The first part is dedicated to corporation characterization. The base of the thesis is composed of the foreign markets activities, entrance to it, foreign competitors and business partners abroud. Marketing mix is also inscribed in detail. The last part is dedicated to possible future progress of Geodis.
Klíčová slova: entrance to foreign markets; Geodis; marketing strategy; foreign markets

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2009
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19101/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: